14 Mart 2012 Çarşamba

Nivea Soft Krem

resim alıntıdır.


Nivea soft'u bilmeyenimiz yoktur. Çok fazla anlatılacak birşeyi yok kuru ciltler için çok fazla işe yaramasa da yağlı ciltler için güzel bir ürün çünkü çok hafif güzel bir dokusu var :)

Kokusu zaten muhteşem benim cildim çok değişken havalara , bulunduğum ortama göre değişiyor...Özellikle yazın eğer biraz cildim yağlı olursa işte o zaman kullanıyorum. 

Benim vazgeçilmezim çünkü o kendisine has kokusunu , yumuşaklığını seviyorum bu kremin... :)))

Ama tabiki cilde yeterli geliceğini sanmıyorum. Evet çok çabuk emiliyor -ki bu artı bir özellik.
Ama örneğin gece sürüp yatınca sabah sanki hiç sürmemişim gibi uyanabiliyorum bazen :)

Çok hafif bir krem isteyenler almalı :)

fiyatı boyutuna göre değişiyor ben 5 Tl ya almıştım.





.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder