3 Mart 2012 Cumartesi

Rebul Kolonya Nostalji





Rebul Lavanda Kolonya 'yı bilmeyenimiz yoktur gerçi ben 93 lü olarak bilmiyordum taa ki bir sohbette geçene kadar...
Ama 40'lı yıllardan 90 lara kadar ki nesillerin çoğu biliyordur diye düşünüyorum..
Ki o yılların sadece kolonyası değil aynı zamanda erkek parfümüymüş.
Özelmiş herkeste olmazmış vs vs:)
Bende blogumda yer vererek dedelerinizi , babalarınızı nostaljik bir hediyeyle şaşırtabileceğinizi düşündüm..

Çok güzel , ferahlatıcı bir kokusu var lavanda çoğu zaman ağır gelir bana ama bu kolonyayı sevdim :)
                        


"Uzun yıllar sarı kutusu, 380 ml oval cam şişesi ile insanların hafızalarına kazınmış bir üründür. Rahatlatıcı kokusu ile Türkiye'nin 1935'te tanıştığı Lavandanın ünü Türkiye çapında, özellikle de İstanbul'da çok çabuk yayılmıştır. Öyle ki; Beyoğlu'nda dolaşmak için Rebul'un Lavandasının sürülmesi gerektiği kuşaktan kuşağa bir efsane olarak aktarılır. Rebul Lavanda bir kolonyadan öte, dönemin popüler erkek parfümü, aftershave'i, kuaförler tarafından saça uygulanarak stresten arındırıcı bir mucize, her eve götürülen en prestijli hediye olmuştur. Rebul, Rebul Lavanda Kolonyası ile Dünya Kalite Kontrol Madalyası'na layık görülmüştür."







380 ve 180 ml lik satılıyor 9 ila 17 tl arasında fiyatı tam hatırlamıyorum online satıştan bakabilirsiniz :)


Sadece lavanda değil daha birçok çeşidi var bu klasiklerin Mandarine ve Lime :)

 Rebul'un diğer ürünleri ve sitesi için tık tık :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder