28 Aralık 2011 Çarşamba

Gliss Sıvı Saç Kremi




Argan ve Shea yağı içeren bakım formülü saçınızı yeniden yapılandırarak hem kırılmaya hem de saç uçlarındaki çatallaşma oluşumuna karşı korur.
  • Anında etki ile kolay tarama ve saç kırılmasında azalma sağlar
  • Saç uçlarındaki çatallaşmayı %90’a kadar azaltır
  • Saç yüzeyini besler ve pürüzsüzleştirir
  • Saçınıza kökten uca kadar  yumuşaklık ve parlaklık verir

Benim Görüşlerim  : Kesinlikle kolay taranmasını  ve saçların daha yumuşak , pürüzsüz olmasını sağlıyor
Kırılmalara karşı birşey diyemem çünkü emin değilim koruyor olabilir...
Kokusu gayet güzel
Ben duştan sonra saçlarım nemliyken sıkıp tarıyorum gayet memnunum diğer çeşitlerini merak ediyorum.

" Kullanmadan evvel şişeyi iyice çalkalayın!
Saçlarınızı şampuan ile yıkadıktan sonra, sıvı saç kremini ıslak ya da kuru saçlarınızın tamamına uygulayın." denilmiş :

Ürün iki fazlı olduğundan çalkalayarak kullanmanızda yarar var. Ben kuruyken saçlarıma sıktım kolay tarama konusunda kesinlikle haklılar ve saçlarım kuru olmasına rağmen yağlanma yapmadı...

Tavsiye edilir. Normal satış fiyatı 9 tl civarı ben indirimde 5 tl ya almıştım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder