29 Aralık 2011 Perşembe

Rival de Loop Oje










Blogger çıldırdı mı? Niye bu kadar foto koymuş? dediğinizi duyar gibiyim. Renklerini tam olarak görün istedim. Rossmann ve Rival de Loop tam olarak yayılmadı ve internette resimlerini bulamayabilirsiniz diye..

Henüz çok yeniler performansları hakkında bir bilgi veremeyeceğim etiketlerini yeni çıkardım çünkü daha... :)

Renkleri de gördüğünüz gibi birisi koyu lacivert diğerini tarif edemiyorum...

47 numara 8 ml lik , 52 numara ise15 ml lik....Oje şişeleri çok hoş Babor  gibi markaların şişelerine benziyor. Rossmann  yada Rival de Loop çok güzel akıl edip şişeleri bir bir kalın şeffaf bir kapla sabitlemişler. Yani daha önce biri açmış , sürmüş olamaz.Bu kesinlikle iyi bir özellik 
:)

Büyük olan 2,90 Tl ve küçük olan da 2.50 sanırım :)



-

2 yorum:

  1. ben rossmann ojelerini pek sevmiyorum aslinda, ama bu renkler cok güzel. yine de bi bakarim belki :)

    takipteyim :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin Fulya! :))))

    Aslında bugün denedim birkaç kat sürmek gerekiyor yani şişedeki rengi elde etmek için :)

    Bende renklerine aldanıp aldım :)

    YanıtlaSil