29 Aralık 2011 Perşembe

Maybelline Dream Mousse Blush Peach Satin





Maybelline Dream Mousse Blush 
Bu seri artık üretilmiyor krem allıklara geçiş yaptı Maybelline. Ama kozmetik satan yerlerde bulabilirsiniz (Avm , süpermarket vs hariç) Ankara'da oturanlar Kızılay'da rahat bulurlar.

Ben köpük allıkları seven birisiyim fakat bu renk-Peach Satin maalesef hiç bana göre değil...
Bence peach bile sayılamaz Pink daha uygun ismine :D
İçinde ışıltılar var ve rengi uçuk pembe.

Olumsuz yön olarak çok pratik birşey olmaması söylenebilir..Çünkü elinizi yıkamanız gerekiyor yani her ortamda çıkarıp süremezsiniz.Ama evden çıkarken hemen parmağınızla dokundurup yayarak taze bir görünüm elde etmeniz mümkün :)
İnternette belki daha iyi fotoğraflar bulabilirsiniz rengine ilişkin :)

Ben Ykm indiriminden 9TL ya almıştım...

2 yorum:

  1. Daha sitene girer girmez, dava açarım falanca gibi cümlelerle karşılaşmak ve hatta bunu parayla bir tehdit gibi vurgulamak hiç hoş değil. Alt tarafı makyaj malzemeleri fotoğrafları, internette binlercesi var..seninkilere kalmadık demek istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Sakin olun ;) Beni takip edenler ne kadar sevimli bir insan olduğumu bilirler o cümleyi de şakayla karışık yazdım eğer şaka olmasaydı "paralarınız hoop bana gelir :) " yazmazdım sonuna.. Yada ünlem işaretleri koyardım ciddi olsaydı. Kanunen maddi olarak tazminat hakkımız olduğunu belirtmek istedim. Ayrıca bugüne kadar birçok blogger arkadaşın sizin söylediğiniz gibi fotoğrafları değil tamamen yazılarıyla birlikte çalındı.

    Son kurduğunuz cümleler ise gerçekten ilgi çekici alt tarafı makyaj vs da olsa emek veriliyor, zaman harcanıyor bu bir.
    ikincisi "seninkilere kalmadık" diyerek buişin elebaşısı sizmişsiniz gibi davranmanıza çok güldüm belki de siz de onlardan birisinizdir :)

    hoşçakalın :)

    YanıtlaSil