13 Ocak 2012 Cuma

D&P Perfumum







Forumlarda okuduğumda genele olarak gördüğüm açık parfümlere bayağı bir merak var...Çünkü Türkiye'deki orjinal parfüm fiyatları az değil ve insanlarda d&p gibi markalara yöneliyorlar haliyle...İlk olarak şunu söyleyebilirim benim parfümlerimin hepsi orjinaldir yurtdışında tanıdğınız varsa çekinmeyin söyleyin getirsin hem çok uyguna geliyor hem de Türkiye'de o paraya bir parfüm sahibi olurken , yurtdışındaki akrabalarınız tanıdıklarınız sayesinde 2-3 parfüm denemiş oluyorsunuz...
Tester'lardan bahsetmiyorum bile...O kadar bonkörler ki... :)


Gelelim d&p 'ye. Bu DKNY Be Delicious (yeşil olan) 'ın deodorantı gayet başarılı buldum sıktığınız anda herkes kokuyu alabiliyor ben nedense oda parfümü tarzı birşey yaptım sonradan.. :) Çünkü Be Delicious çok farklı bir koku  herkes beğenmiyor.. :) Dediğim gibi deodorant amacıyla kullanmadım parfüm gibi kullandım o yüzden o konudaki performansı hakkında birşey diyemem ama koku kesinlikle birebir...


Sonuç gidin alın deneyin :) 5 Tl civarında olması lazım eğer zam yapmadılarsa..:)





.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder