1 Ocak 2012 Pazar

Gliss Shea Cashmere Şampuan





Bilmeyen yoktur blogger'ların bir ara en çok kullandığı şampuanlardan biriydi ve bende koşa koşa gidip aldım çünkü Pantene Aqua Light beklediğim gibi çıkmayıp saçımı yağlandırmıştı -ki benim saçlarım kurudur...

Bu şampuanla ilgili çok büyük hayallerim vardı saçlarım muhteşem olucaktı ben buna inanıyordum ama 2 haftadır kullanıyorum maalesef istediğim etkiyi alamadım...Saçlarım 2. gün yağlanmaya başlıyor başlamıyor hatta direkt yağlı oluyor.

2 günde bir duşa giriyorum yani kendimde yağlandırıyor olabilirim ama dediğim gibi saçlarım normalde yapısı yağlı falan değildi.Ben mi dengesini bozdum yoksa üst üste seçtiğim tercihler mi yanlış bilmiyorum...

Ben saçlarımın yumuşacık , parlak ve çabuk yağlanmamasını istiyorum :) Açıkçası bu bitince ne kullanıcağımı bilmiyorum..


Merak ettiklerim ise:
















Pantene  de merak ettiklerimin
arasında ama henüz kendisi hakkında fazla bir yorum duymadım.

Asia Straight eğer düz yada dalgalı saça sahipseniz güzel sonuç verebiliyormuş.
Ben Shea Cashmere'in yumuşaklık hissinden vs memnunum ama yinede denemekten zarar gelmez diyerek bu şampuanlara yöneleceğim :)))


Schwarzkopf Gliss Shea Cashmere tam olarak bitince bir post daha yapacağım şimdilik bu kadar :)



---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder