13 Ocak 2012 Cuma

Isana Deo



ISANA Deo Sprey Fresh


Maviliğinden baloncuklarından  ve adından da anlayacağınız üzere "Fresh" bir kokuya sahip hatta kokusuz...Ama beğenmeyenler de olabilir yani benim de favorim değil...Ama sorun etmiyorum çünkü önemli olan parfüm kokumun önüne geçmemesi ve terlemeyi-ter kokusunu minimuma indirmesi.
24 saatlik koruma ve ferah koku vaadinde bulunuyor bana yetiyor açıkçası ama bir dahaki sefere farklı birşey alırım diye düşünüyorum..
Öko test çok önemli Rossmannı seviyorum bu yüzden :)

Benden de bir "sehr gut" o zaman :)

3 yorum:

  1. ucuzluğundan mıdır bilmiyorum daha yanaşamadım rossmanın ve watsonsın bu dahil bir çok ürününe :(

    YanıtlaSil
  2. Yapma Kepslok :) Watsons için aynı şeyleri söyleyemem ama Rossmann hakkında şunları rahatça söyleyebilirim Kendi ürünlerinde yada Rival de Loop , Alterra , Synergen gibi markalarıyla tüketici dostu olarak ürünlerini beğenimize sunuyor bence bu harika... Rival de Loop mat serisinden 2 ruj almıştım Flormar , Pastel hatta ve hatta elimde bulunan Dior , Lancome , Clinique rujlarla yarışacak nitelikte...ve sadece 3 Tl gibi komik bir rakama mutlaka dene..:)

    Evet her ürünü illaki beğeni kazanıcak diye birşey yok ama genellikle gayet iyiler hemde biz markayız diye fiyat basmadan :)

    YanıtlaSil